wtorek, 22 maja 2018

II nabór do projektu Moja Przyszłość-Moja Firma

W  związku z planowanym II naborem rekrutacji do projektu "Moja Przyszłość Moja Firma" zamieszczamy aktualne regulaminy;

1.     Regulamin  rekrutacji pobierz
2.     Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości pobierz

Termin naboru/zgłoszeń dla osób chcących uzyskać dotację na własną działalność w ramach projektu "Moja przyszłość - moja firma" planowany jest na dzień 7 czerwca 2018 roku.

Informujemy, iż priorytetowo będą traktowane osoby z obszarów wiejskich o najtrudniejszej sytuacji rozwojowej, a mianowicie z Gminy: Wołczyn, Domaszowice, Radłów, Zębowice, Zawadzkie, Kietrz, Baborów, Pawłowiczki, Lubrza, Biała, Korfantów, Łambinowice, Skoroszyce, Kamiennik, Świerczów, Lubsza, Branice.

Miejsce składania dokumentów:

Izba Rzemieślnicza w Opolu
ul. Katowicka 55
45-061 Opole

Biuro Projektu - pokój 1.4 (I piętro)

lub Sekretariat - pokój 1.2 (I piętro)