wtorek, 5 września 2017

Internetowe Rewolucje Google już na Opolszczyźnie

Google prezentuje kolejną odsłonę projektu Internetowe Rewolucje. Program ma na celu bezpośrednie wspieranie mikro, małych i średnich przedsiębiorców w poznawaniu oraz wdrażaniu narzędzi i rozwiązań internetowych w firmach.
W ramach nowej inicjatywy Google zapewni mikro, małym i średnim firmom wsparcie w postaci bezpłatnych konsultacji z doradcami Internetowych Rewolucji. Na terenie całej Polski, w tym również na terenie Opolszczyzny, będzie działać  30 doradców, których zadaniem będzie wspieranie firm w analizie ich potrzeb i dotychczasowych działań w internecie lub przy wykorzystaniu narzędzi internetowych, a także pomoc w zdefiniowaniu indywidualnego planu działania firmy w internecie. Doradcy będą także dostępni dla firm w razie pytań lub wątpliwości na etapie wdrażania rozwiązań z planu działania. 

Wsparcie przemyślane jest tak, by mógł z niego skorzystać każdy przedsiębiorca, bez względu na stopień wiedzy o internecie czy dotychczasowe doświadczenia. Przydatną wiedzę zyskają zarówno ci, którzy nie mają nawet swojej strony internetowej, jak i ci, którzy wykorzystują  na co dzień zaawansowane narzędzia internetowe. Dzięki pomocy doradców Internetowych Rewolucji przedsiębiorcy będą w stanie nie tylko wprowadzić nowe rozwiązania internetowe w swojej działalności, ale przede wszystkim zrobić to świadomie i w optymalny dla swoich potrzeb sposób. 

Cała procedura jest bardzo prosta - aby wziąć udział w programie wystarczy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy na stronie g.co/InternetoweRewolucjeDlaFirm. Z zarejestrowanymi przedsiębiorcami będą się kontaktować dedykowani doradcy z właściwego regionu, aby umówić się na spotkanie w siedzibie firmy, od którego rozpocznie się wsparcie w opracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań i narzędzi internetowych. Co ważne, na samym planie się nie kończy -  doradcy będą także dostępni dla firm w razie pytań lub wątpliwości na etapie wdrażania  kolejnych rozwiązań.
We współpracy ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców, partnerem projektu, Google chce do końca 2017 roku zaangażować w program 10 000 firm.