wtorek, 20 grudnia 2016

Regulaminy dla projektu „Moja przyszłość – moja firma”


Izba Rzemieślnicza w Opolu informuje, iż w dniu 20 grudnia 2016 r. zostają upublicznione Regulaminy – „Regulamin rekrutacji” i „Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości” wraz z załącznikami, które dotyczą projektu pn. „Moja przyszłość – moja firma”.

Wszystkich zainteresowanych uzyskaniem bezzwrotnej dotacji na założenie własnej firmy zachęcamy do zapoznania się z ww. dokumentami, jednocześnie informując, że nabór zgłoszeń kandydatów
do projektu pn. „Moja przyszłość-moja firma” odbędzie się od dnia 09 stycznia 2017 r. do dnia 13 stycznia 2017 r.

Miejsce składania dokumentów:
Biuro Projektu
Izba Rzemieślnicza w Opolu
ul. Katowicka 55
45-061 Opole
Pokój 2.4 (II piętro)
i/lub Sekretariat pokój 1.2 (I piętro)

DO POBRANIA:
Regulamin rekrutacji.pdf
Załączniki do Regulaminu rekrutacji.rar
Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.pdf
Załączniki do Regulaminu przyznawania środków finansowych, w tym Biznes Plan.rar