piątek, 1 lutego 2013

bezpłatne szkolenie „Profesjonalna obsługa Klienta oraz budowanie zespołu i współpraca w grupie”

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne szkolenie:


„Profesjonalna obsługa Klienta oraz budowanie zespołu i współpraca w grupie”


TERMIN I EDYCJI SZKOLENIA:
9-10. 02. 2013r
16-17. 02.2013r
 

KTO MOŻE ZOSTAĆ UCZESTNIKIEM SZKOLENIA?
a.       osoba zatrudniona w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie z terenów całej Polski zatrudniona na umowę o pracę lub
b.      osoba samozatrudniona związana z branżą telekomunikacyjną mająca siedzibę na terenie Polski
c.       osoba posiadająca wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe techniczne o profilu:
Architektura i urbanistyka, Automatyka i robotyka, Biocybernetyka i inżynieria biomedyczna , Biotechnologia, Budowa i eksploatacja maszyn, Budownictwo, Elektronika/ elektrotechnika, Energetyka, Geodezja i kartografia, Górnictwo i geologia inżynierska, Informatyka, Inżynieria chemiczna, Inżynieria materiałowa, Inżynieria produkcji, Inżynieria środowiska, Mechanika, Metalurgia, Telekomunikacja, Transport, Włókiennictwo

W RAMACH SZKOLENIA UCZESTNIK OTRZYMUJE:
·         4-dniowe szkolenie składające się z dwóch bloków tematycznych dotyczących rozwoju umiejętności miękkich pracowników przedsiębiorstw
·         pełne materiały dydaktyczne
·         poczęstunek podczas szkolenia (bufet + lunch)
·         imienny certyfikat ukończenia szkolenia
MIEJSCE SZKOLENIA:
Sala konferencyjna Izby Rzemieślniczej w Opolu
Ul. Katowicka 55
Opole

UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNY !!!

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !!!

CYKL SZKOLENIA SKŁADA SIĘ Z DWÓCH BLOKÓW TEMATYCZNYCH:


Profesjonalna obsługa Klienta z elementami technik sprzedaży


9-10 lutego 2013r

  1. Wypracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta
  2. Zasady profesjonalnej obsługi klienta
  3. Badanie potrzeb klienta
  4. Etykieta telefoniczna i zasady rozmowy przez telefon
  5. Najczęściej popełniane błędy w obsłudze Klienta
  6. Nawiązanie i podtrzymanie pozytywnej relacji z Klientem
  7. Typologia klientów i sposoby komunikacji z nimi
  8. Strategie radzenia sobie z trudnymi klientami i sytuacjami
  9. Jak reagować na krytykę Klienta? I co zrobić, kiedy popełnisz błąd?



16-17 lutego 2013r

Budowanie zespołu i współpraca w grupie

1.    Formułowanie się zespołu
2.    Etapy rozwoju zespołu
3.    Role grupowe i praca w zespole
4.    Narzędzia i techniki pracy zespołowej
5.    Zasady utrzymywania prawidłowych relacji w zespole
6.    Konflikty w zespole
7.    Efektywna komunikacja zespołowa
8.    Czynniki zwiększające efektywność działania zespołu
9.    Skuteczna organizacja czasu
10.  Motywacja wewnętrzna


W przypadku wydelegowania 20-osobowej grupy istnieje możliwość wyboru tematyki szkolenia oraz indywidualnego dopasowania terminu



KONTAKT:
Profi Biznes Group
Ul. Konsularna 1/26
45-089 Opole
Tel. 77 454 60 22
Kom. 500 540 915
opole@profibiznesgroup.pl