piątek, 1 października 2010

Polityka jakości

MISJĄ naszą jest:
Wspieranie i rozwój, podnoszenie konkurencyjności Rzemiosła i MSP poprzez dostarczenie naszym klientom kompleksowej oferty usług oraz przygotowanie ich do działania na Jednolitym Rynku Unii Europejskiej

Założenia powyższej MISJI realizowane są przez ustaloną dla ich spełnienia POLITYKĘ JAKOŚCI ukierunkowaną na:
- Doskonalenie i utrzymanie systemu zarządzania jakością wg PN EN ISO 9001:2015,
- Dbałość o zapewnienie najwyższej jakości oferowanych usług,
- Spełnienie wymagań stawianych podmiotom zarejestrowanym w Krajowym Systemie Usług,
- Systematyczne podnoszenie kwalifikacji i kompetencji, pracowników.

WIZJA do jakiej dążymy realizując naszą POLITYKĘ JAKOŚCI to:
Globalny zasięg, najwyższe europejskie standardy, wielowiekowe tradycje, Rzemiosło i MSP jako wiodąca siła gospodarki narodowej

Kierownictwo Izby deklaruje swoje osobiste zaangażowanie w realizację zadań związanych ze spełnieniem wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015 oraz zapewnienie wszelkich niezbędnych środków dla skutecznego i efektywnego wdrożenia oraz doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.

 polityka jakości.pdf